-1
Vilken model i *Camaro* är snyggast???
Svara på inlägget   Printer-friendly version    Forumstart -> Bilar
Gå ner?   Visa föregående ämne | Visa nästa ämne  
camaroKing

No Avatar
 Rubrik: Vilken model i *Camaro* är snyggast??? InläggSkrivet: Tor Apr 10, 2008 8:36 pm

Hejsan!!!

Jag undrar alltså vilken årsmodell som ni tycker att chevrolett gorde den snyggaste camaro formen???

Själv så gillar jag dom lite äldre Camarona.Alltså från 80-talet och neråt.Dom nyare typ från 95 ser ju inte så kola ut eller vad säger ni???

Jag har fastnat för Camaro Iroc serien.Iroc står för Internationel racing ??? Kommer ej i håg nu.Men dom användes som banraceingbilar på 80-talet och det tycker jag är mycket kul.Jag håller på att modda upp min Camaro så den blir snabb och grym att se på.Jag har 400hästkrafter och en tyb med Nos i den.Lustgasen ger 150 hk i 30 sec.Men man behöver ej använda hela tuben på en gång om man inte vill.Det är bara att fälla tillbaka knappen så sluter gasen att spruta i.

Jag har 20 bilder och mycket info om bilen på min sida på nätet.Ni kan besöka den om ni har tid och lust.

Camaron finner ni på www.gatbilar.se/chrillesnakeman

Så skriv vilken Camaro modell ni gillar bäst

Citera
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Gudmundsson Björn

Rubrik: re: Vilken model i *Camaro* är snyggast??? InläggSkrivet: Tis Jan 06, 2009 12:05 pm

-68-69,och -70-71 går.... men resten är pizzaracers i mina ögon
Citera
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande

Svara på inlägget   Printer-friendly version    Forumstart -> Bilar Alla tider är GMT + 1 timme (svensk tid)
Sida 1 av 1
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
You cannot attach files
You cannot download files

forums © 2004 by phpBB, phpBB Group
empowered by php Net v 4.0 beta © 2003 , The Cruise News